loading...
دانلود فایل | دانلود ها | پی سی دانلود | سرزمین دانلود
تیم مدیریتی هایپرتمپ بازدید : 622 سه شنبه 20 تیر 1396 نظرات (0)

فایلی که اینک در هایپر فایل قرار دادیم ، فایلی است که  دانلود  پروژه نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک      می باشد امیدواریم این مجموعه سوالات  برای شما مفید واقع شود

 

 پروژه حاضر با بهره گیری از روش نگارش صحیح و استفاده از منابع معتبر، کاملترین و جامع ترین پروژه در ایران می باشد.



چکیده
در این گزارش مزایای ترکیب سیستم‌های پایگاه داده‌ و تکنولوژی گرید برای برنامه‌های کاربری که حجم داده‌ای بسیار بالایی دارند بررسی می‌کنیم. علوم امروزی با سیل عظیمی از داده‌ها رو به رو است. پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی‌های کامپیوتر و ردیاب‌ها صورت گرفته چندین ترابایت داده تولید می‌کنند. تحلیل تمام این اطلاعات نیازمند منابعی است که هیچ موسسه‌ای به تنهایی نمی‌تواند از عهده هزینه‌های مالی آن برآید. برای پاسخ به این تقاضا بود که محاسبات گرید به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های تحقیقاتی در آمدند. این محاسبات از محاسبات توزیع شده و خوشه‌بندی نیز متفاوت هستند. ما در این تحقیق گرید را به عنوان یک ساختار و مجموعه‌ای از پروتکل‌ها می‌دانیم که استفاده تجمعی از کامپیوترها، شبکه‌ها، پایگاه ‌داده‌ها و ابزارهای علمی که توسط چندین موسسه مدیریت می‌شود، را به یک سازمان مجازی منتسب می‌کند.
نیاز به مجتمع‌سازی پایگاه‌های داده و تکنولوژی پایگاه‌داده‌ها  در گرید کاملا محسوس است، زیرا که همانند نیاز به پشتیبانی پایگاه‌ دادة برنامه‌های علمی و تجاری می‌باشد. تلاش‌های قابل‌ توجهی برای توصیف نیازمندی‌ها، پروتکل‌ها و پیاده سازی میان‌افزار برای دسترسی به پایگاه‌داده‌ها در محیط گرید صورت گرفته‌ است. اگرچه سیستم‌های مدیریت پایگاه‌داده‌ها (DBMS) به عنوان وسیله‌ای مفید برای مدیریت متادیتا و داده‌ها و منابع و غیره معرفی شده‌اند ولی در برنامه‌های کاربردی که بر روی گرید اجرا می‌شوند حضور پایگاه داده‌ها کمرنگ است. امروزه برنامه‌های کاربردی گرید هنوز از فایل‌ها برای پردازش و ذخیره داده‌ها استفاده می‌کنند و نمی‌توانند از مزایا و قدرت پایگاه داده‌ها بهره ببرند.
كلمات کلیدی: پایگاه داده توزیع شده، محیط Grid،‌ پایگاه داده‌های Grid،مدیریت پایگاه داده‌ها، تکرار داده‌ه
 
 
فهرست مطالب
۱٫    مقدمه    1
۲٫    سیستم مدیریت پایگاه داده‌های توزیع شده    4
۲-۱    سیستم‌های توزیع شده    5
۲-۲    پایگاه داده توزیع شده    5
۲-۲-۱    پایگاه‌ داده‌های همگن    6
۲-۲-۲    پایگاه داده‌های ناهمگن    6
۲-۳    مزایا و معایب پایگاه داده‌های توزیع شده    7
۲-۴    نسخه سازی دادهها    9
۲-۴-۱    نسخه سازی کامل    10
۲-۴-۲    نسخه سازی جزئی    10
۲-۵    نامرئی بودن در پایگاه داده توزیع شده    10
۲-۵-۱    نامرئی سازی شبکه    11
۲-۵-۲    نامرئی سازی تراکنش    12
۲-۵-۳    نامرئی سازی کارایی    13
۲-۵-۴    نامرئی سازی سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها    13
۲-۶    مشکلات سیستم های پایگاه داده توزیع    13
۲-۷    جمع‌بندی و نتیجه‌گیری    14
۳٫    پایگاه داده‌ها در محیط GRID    16
۳-۱    تاریخچه محیط GRID    17
۳-۲    GRID    21
۳-۳    اصول ساخت GRID    24
۳-۴    GLOBUS    31
۳-۵    كابردهای GRID    31
۳-۶    جمع‌بندی و نتیجه‌گیری    33
۴٫    ترکیب سیستم‌های پایگاه داده توزیع‌شده با تکنولوژی GRID    34
۴-۱    قرار دادن پایگاههای داده در معماری گرید    35
۴-۱-۱    دادگان    36
۴-۱-۲    پرس و جو    36
۴-۱-۳    تراکنشها    37
۴-۱-۴    بارگذاری با حجم زیاد    37
۴-۱-۵    اخطار    37
۴-۱-۶    زمان بندی    38
۴-۲    مجتمع کردن پایگاههای داده در گرید    38
۱-۲-۴    پرس وجو    40
۴-۲-۲    تراکنشها    41
۴-۲-۳    بارگذاری حجیم داده    41
۴-۲-۴    اخطار    41
۴-۲-۵    دادگان    42
۴-۲-۶    زمان بندی    42
۴-۳    ابزاری برای دسترسی به پایگاه داده    42
۴-۳-۱    معماری OGSA-DAI    43
۴-۴    جمع‌بندی و نتیجه‌گیری    44
منابع و مراجع    46
پیوست    48

دانلود  پروژه نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک

تیم مدیریتی هایپرتمپ بازدید : 42 شنبه 17 تیر 1396 نظرات (0)

فایلی که اینک در هایپر فایل قرار دادیم ، فایلی است که  دانلود پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )      می باشد امیدواریم این مجموعه سوالات  برای شما مفید واقع شود

 

 بخشی از مقدمه:


اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

 

 

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM

1-1مقدمه

1-2 ارزش

1-3 ارزش از دیدگاه مشتری

1-4 گروههای ارزش 

1-5 مدل های ارزش از دید مشتری

* مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری

فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

2-1 مخاطبان هدف 

2-2 چشم انداز CRM 

▪ شبكه های اطلاعاتی

2-3 هدف از سنجش CRM 

2-4 پیچیدگی CRM 

فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری

3-1 مشتری

3-2 مشتری درون سازمانی

3-3 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی

3-4 حمایت از مشتری

3-5  ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری

3-6 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری

3-7 نقش رقابت در جذب مشتری

3-8 روشهای جذب مشتری

3-9 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری

3-10 انواع برخورد با مشتری 

3-11 نقش کارکنان در رضایت مشتری

3-12 نتیجه

فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی

4-1 بازارها چگونه کار می‌کنند؟

4-2 سه گزینه 

4-3 استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات 

4-4 چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی 

4-5  نتیجه 

فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان

5-1 تعریف وفاداری 

5-2  اندازه گیریهای بحرانی 

5-3 چهار وضعیت اصلی در روابط مشتری

5-4 نتیجه گیری 

فصل ششم :جستجو و یافتن مشتری مهمترین کلید فروش موفق

6-1 رقابت برای فروش بهتر 

6-2 واقعیتهای جدید درباره فروش 

6-3 جستجو و یافتن مشتری – کلید فروش موفق 

6-4  برقراری ارتباط در فروش 

6-5 مثلث طلائی فروش 

6-6 قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش 

6-7 هفت راز فروش موفق

6-8  بازگشت به اصول اولیه 

6-9 اهدافتان واضح و روشن باشند 

6-10 تمرکز بر فروش 

6-11 تمرکز بر اولویتهای اصلی 

6-12 آمادگی برای تغییر سریع 

6-13 هفت قانون برای موفقیت در قرن بیست و یکم

منابع 


دانلود پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

تیم مدیریتی هایپرتمپ بازدید : 49 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (0)

فایلی که اینک در هایپر فایل قرار دادیم ، فایلی است که  دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان      می باشد امیدواریم این مجموعه سوالات  برای شما مفید واقع شود

 

 توضیح :

 

این پرسشنامه محقق ساخته دارای 14 حیطه مختلف بوده که هدف آن ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان می باشد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها : 14

تعداد مولفه : مولفه دارد

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 3

 


دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان

تیم مدیریتی هایپرتمپ بازدید : 68 شنبه 10 تیر 1396 نظرات (0)

فایلی که اینک در هایپر فایل قرار دادیم ، فایلی است که  دانلود پروژه بررسی رفتار پیچشی سازه های نامتقارن در تحلیل استاتیکی غیر خطی (پوش آور)      می باشد امیدواریم این مجموعه سوالات  برای شما مفید واقع شود

 

 عنوان :بررسی رفتار پیچشی سازه های نامتقارن در تحلیل استاتیکی غیر خطی (پوش آور)

تعداد صفحات :175

تحقیقا ت وسیع انجام شده درمورد ساختمانهای نامتقارن با درنظـر گـرفتن رفتـارغیرخطی بیشـتر  محدود به ساختمانهای نامتقارن یک طبقه می باشد، بنابراین نمی توان با اطمینان نتایج حاصـل از ایـن  تحقیقات را به ساختمانهای چند طبقه تعمیم داد و از طرفـی دیگـر مـدلهای عـددی پیچیـده ،روشـی  کاربردی برای تحقیق  نمی باشند.

 هدف از این تحقیق بررسی رفتار ساختمانهای چند طبقه نامتقـارن وارائـه یـک چـارچوب قابـل  درک، بدون انجام هرگونه تحلیل دینامیکی غیرخطی پیجیده می باشد.

 این تحقیق در شش فصل گردآوری شده است:

 فصل اول: به کلیات موضوع پرداخته شده واصول وپا یه های نظری مربـوط بـه روش پـوش آور  وضرورت تحقیق واهداف آن آورده شده است .

 فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع می باشد واهداف عملکردی وسطوح عملکردی وروشـهای  تحلیل بیان شده است.

 فصل سوم:   مشخصات کلی ساختمانها وفرضـیات طراحـی وهمچنـین طریقـه محاسـبه نیروهـای  جانبی آورده شده ودر نهایت نتایج نهایی طراحی سازه ها بصورت جدول ارائه شده است.

 فصل چهارم :نحوه ارزیابی ساختمانهای طراحی شده ارائه شده است .  مبانی وملزومات بهسـازی،  ترکیبات بارگذاری در تحلیل پوش آور در این فصل آورده شده است.

 فصل پنجم:اعلام نتایج بدست آمده از تحلیل ،بررسی،  مقایسه ونتیجـه گیـری آنهـا پرداختـه مـی شود.

 فصل ششم:نتیجه گیریهای کل وپیشنهادات برای تحقیقات آتی ارائه می گردد.

فصل اول: کلیات

 

-1-1 مقدمه 

-2-1 تاریخچه 

-3-1 اصول و پایه های نظری پژوهش 

 -4-1 تحقیقات انجام شده 

 -5-1 ضرورت واهداف تحقیق

-6-1 روش تحقیق 

-7-1  مزایای استفاده از تحلیل غیرخطی استاتیکی 

فصل دوم:  مروری بر ادبیات موضوع

-1-2 مقدمه 

-2-2  تعریف اهداف عملکردی 

-3-2  تعریف سطوح عملکردی 

-1-3-2 سطوح عملکرد تعریف شده توسط FEMA

 -4-2 تعریف سطوح مختلف خطر زمین لرزه 

 -5-2  انتخاب اهداف عملکردی 

-6-2 مدلسازی 

-7-2 پیچش 

-8-2 روش تحلیل سازه 

-9-2 تحلیل های خطی 

1-9-2  روش استاتیکی خطی 

-2-9-2 روش دینامیکی خطی (LDP)

 -1-2-9-2تحلیل خطی شبه دینامیکی یا طیفی 

 -2-2-9-2 معایب روش تحلیل دینامیکی طیفی 

 -3-2-9-2 تحلیل خطی دینامیکی تاریخچه زمانی 

-10-2 تحلیل های غیر خطی 

-1-10-2 روش استاتیکی غیر خطی

-2-10-2 مزایای روش استاتیکی غیر خطی (Pushover)

 -3-10-2 تعیین نیاز لرزه ای 

 -4-10-2 روش دینامیکی غیر خطی 

-11-2 انتخاب روش تحلیل مناسب 

-12-2 معیار پزیرش

فصل سوم: مدلسازی ومطالعات مقدماتی

 -1-3 مقدمه 

-2-3 مشخصات کلی ساختمان ها وفرضیات طراحی 

-3-3 محاسبه نیروی جانبی ناشی از زلزله 

-4-3 نحوه طراحی اجزاء ساختمانها 

-1-4-3 طراحی ستون ها 

-2-4-3 طراحی مهاربندها

 -3-4-3 کنترل تغییرمکان نسبی طبقات 

-4-4-3 کنترل طبقه نرم 

 -5-3 نتایج نهایی طراحی ساختمانهای مورد مطالعه 

فصل چهارم: نحوه ارزیابی ساختمان های طراحی شده

 -1-4  مقدمات و مبانی وملزومات بهسازی 

-1-1-4 انتخاب هدف بهسازی 

-2-1-4 روش تحلیل و قواعد مدل سازی 

 -1-2-1-4 کلیات 

 -2-2-1-4 ملاحظات مربوط به مدل سازی کلی ساختمان 

-2-4 ترکیبات بارگذاری 

-1-2-4 بارهای ثقلی 

-2-2-4 بارهای جانبی 

-3-4 مدلسازی اعضاء 

-1-3-4 مدل های اجزا 

-4-4 رفتار اجزای سازه 

-5-4 تحلیل استاتیکی غیرخطی مدل ها 

 -1-5-4 منحنی ظرفیت و پارامترهای موثر در دوخطی سازی آن 

 -6-4 مدلسازی در نرم افزار Ram Perform

 -1-6-4 مدلسازی المانهای قاب 

-1-1-6-4 مدلسازی ستون های غیرالاستیک

-2-6-4 چگونگی مدل میرایی

-3-6-4 رفتار غیرخطی اعضا

-7-4  روش تحلیل دینامیکی غیرخطی

-1-7-4 مشخصات شتاب نگاشت ها

-2-7-4 نحوه مقیاس کردن شتابنگاشت ها

فصل پنجم :  نتایج وبحث

 -1-5 مقدمه

-2-5 ساختمان 3 طبقه

-1-2-5 ساختمان 3 طبقه بدون خروج از مرکزیت (e=0)

 -2-2-5 ساختمان 3 طبقه با خروج از مرکزیت 10 درصد (e=10)

 -3-2-5 ساختمان 3 طبقه با خروج از مرکزیت 20 درصد (e=20)

 -3-5 ساختمان 5 طبقه

-1-3-5 ساختمان 3 طبقه بدون خروج از مرکزیت (e=0)

 -2-3-5 ساختمان 3 طبقه با خروج از مرکزیت 10 درصد (e=10)

-3-3-5 ساختمان 3 طبقه با خروج از مرکزیت 20 درصد (e=20)

-4-5 بررسی برش پایه ساختمان های مورد تحقیق

فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 -1-6 نتایج

 -2-6 پیشنهادات

فهرست منابع و مراجع

چکیده انگلیسی

 


http://hyperfile.sidonline.ir/product-19984-RAFTARPECHISHI.aspx

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
دانلود بهترین فایل های پر کاربر در ایران که توسط گروه هایپرتمپ گرد آوری میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5177
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 293
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,990
  • بازدید ماه : 21,800
  • بازدید سال : 140,264
  • بازدید کلی : 1,410,491